طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی٬ معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، احمد ابراهیمی، معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استان یزد، به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد منصوب شد.

به گزارش خبرنگارما، متن این حکم انتصاب به شرح ذیل است:

جناب آقای احمد ابراهیمی

با سلام

نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقمندی شما به جامعه ایثارگری، جنابعالی را به سمت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد منصوب می نمایم.

بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آنها، پشتوانه های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.

خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل (ره) خدمت به نبی اکرم (ص) است و بفرموده مقام معظم رهبری بنیاد شهید باید دستگاه عصمت و طهارت باشد.

امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر خدمات دولت تدبیر و امید خدمت به بندگان خدا و تعالی مادی و معنوی کشور، با بسیج تمام امکانات و توانمندی های سازمان، تلاش مضاعفی را برای خدمت به خانواده بزرگ ایثارگران در ابعاد مادی و معنوی و در سطوح فردی و اجتماعی و با رویکرد فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.

توفیق جنابعالی را در خدمتگزاری به بهترین بندگان خداوند از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

 

سید محمد علی شهیدی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا